Vi hadde kun 2 fokusområder her:
Fokus 01: Innholdsproduksjon
Uten vil den største oppsiden vi så i kontoen i kartleggingen var mangel på spisset innhold per studieretning. Annonsene ble for generiske og hadde for lite variasjon. Vi produserte 6 tester per studie til lansering og produserte deretter nye versjoner ukentlig.
Focus 02: Segmentering & kontostruktur
For å sikre at at annonsekontoene får riktig og bedre signaler så segmenterte vi kontoene på en helt annen måte. De samme personene som ønsker å studere medisinsekretær er ikke den samme personen som vil drive med redesign, IT, sminke og HR. Annonseplattformene er drevet av maskinlæring - om du blander målgruppene med hverandre, hvordan skal den lære hvem den skal treffe?
↑ 34%
Lavere CPA
↑ 422%
Antall leads
Vekst for selskap som vil mer.
Vi skalerer solide merkevarer med betalt annonsering.
Hvor skal du nå da?
Resultater
© 2025 all rights reserved purge. Purge Media AS. Org.nr 929 523 814
Privacy Policy






