Leadsgenerering

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter

Prosjektet

Prosjektet

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle

Vi hadde kun 2 fokusområder her:

Fokus 01: Innholdsproduksjon

Uten vil den største oppsiden vi så i kontoen i kartleggingen var mangel på spisset innhold per studieretning. Annonsene ble for generiske og hadde for lite variasjon. Vi produserte 6 tester per studie til lansering og produserte deretter nye versjoner ukentlig.

Focus 02: Segmentering & kontostruktur

For å sikre at at annonsekontoene får riktig og bedre signaler så segmenterte vi kontoene på en helt annen måte. De samme personene som ønsker å studere medisinsekretær er ikke den samme personen som vil drive med redesign, IT, sminke og HR. Annonseplattformene er drevet av maskinlæring - om du blander målgruppene med hverandre, hvordan skal den lære hvem den skal treffe?

Resultatet

Resultatet

Resultatet

Vi skapte 2430 leads på kort tid med en betydelig lavere kostnad og et høyere budsjett - denne piloten ledet naturligvis til et lengre samarbeid å vi ser frem til å fortsette levere gode leads til Norges Fagakademi.

Vi skapte 2430 leads på kort tid med en betydelig lavere kostnad og et høyere budsjett - denne piloten ledet naturligvis til et lengre samarbeid å vi ser frem til å fortsette levere gode leads til Norges Fagakademi.

Vi skapte 2430 leads på kort tid med en betydelig lavere kostnad og et høyere budsjett - denne piloten ledet naturligvis til et lengre samarbeid å vi ser frem til å fortsette levere gode leads til Norges Fagakademi.

↑ 34%

Lavere CPA

↑ 422%

Antall leads

Andre resultater

Andre resultater

Andre resultater

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Vekst for selskap som vil mer.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Vi skalerer solide merkevarer med betalt annonsering.

Hvor skal du nå da?

Hjem

Om oss

Resultater

Ta kontakt

Ta kontakt med oss på SoMe

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

© 2025 all rights reserved purge. Purge Media AS. Org.nr 929 523 814

Privacy Policy