Digitalt Produkt

Digitalt Produkt

Growth Specialist

Growth Specialist

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Vår daglig leder har selv skapt, filmet, klippet, lansert og markedsført sitt eget digitale produkt. Fra lansering April 2024 til Mars 2025 omsatte produktet 15 millioner kroner med solide marginer og en ROAS på 14x.

Vår daglig leder har selv skapt, filmet, klippet, lansert og markedsført sitt eget digitale produkt. Fra lansering April 2024 til Mars 2025 omsatte produktet 15 millioner kroner med solide marginer og en ROAS på 14x.

a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter

Prosjektet

Prosjektet

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Fra idé til 15 millioner omsetning på 11 måneder

Purgemedia is a TaskPilot (SaaS) tool that needed predictable demo volume without spiking CAC. We rebuilt the acquisition engine around clear JTBD messaging, product proof in the first 3 seconds, and pages designed to convert curiosity into booked demos.

Purgemedia is a TaskPilot (SaaS) tool that needed predictable demo volume without spiking CAC. We rebuilt the acquisition engine around clear JTBD messaging, product proof in the first 3 seconds, and pages designed to convert curiosity into booked demos.

orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle

Min fremgangsmåte:

Fokus 01: Lage det beste produktet jeg klarte

Et godt tilbud og et godt produkt er kjernen av gode resultatet. Du vil aldri klare å opprettholde et godt volum dersom dette ikke er på plass. Jeg brukte 6 uker med konstant innholdsproduksjon for å dokumentere og skape det beste produktet jeg klarte.

Fokus 02: Autentisk fremtoning

Høykvalitets videoproduksjon og salgstekster fylt med psykologiske triks? Nei. Jeg hadde en personlig fremtoning hele veien, og innholdet var skapt med iphone uten verken mikrofon eller ekstra lys. Markedet er lei av alle som skal selge dem noe - så, derfor prøvde jeg aldri å selge noe til noen, og resultatet? Solgte mer.

Fokus 03: Innholdsproduksjon

Jevn produksjon av nytt innhold, og versjoner av det jeg så funket best var kjernen i resultatene - akkurat som med alle andre bransjer vi jobber med. Derimot så vi overraskende gode resultater med andre metodikker enn videoannonser og komplekse trakter. Vi så at det var en helt annen type trakt som faktisk skapte de fleste konverteringene, og videoene var mer støttende i trakten.

Resultatet

Resultatet

Resultatet

Fra 0 til 15 millioner omsetning på 11 måneder. Uten følgere, uten fancy oppsett - kun et godt produkt med god markedsføring.

Fra 0 til 15 millioner omsetning på 11 måneder. Uten følgere, uten fancy oppsett - kun et godt produkt med god markedsføring.

Fra 0 til 15 millioner omsetning på 11 måneder. Uten følgere, uten fancy oppsett - kun et godt produkt med god markedsføring.

↑ 14x

ROAS

↑ 50k

AOV

Andre resultater

Andre resultater

Andre resultater

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Vekst for selskap som vil mer.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Vi skalerer solide merkevarer med betalt annonsering.

Hvor skal du nå da?

Hjem

Om oss

Resultater

Ta kontakt

Ta kontakt med oss på SoMe

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

© 2025 all rights reserved purge. Purge Media AS. Org.nr 929 523 814

Privacy Policy