Min fremgangsmåte:
Fokus 01: Lage det beste produktet jeg klarte
Et godt tilbud og et godt produkt er kjernen av gode resultatet. Du vil aldri klare å opprettholde et godt volum dersom dette ikke er på plass. Jeg brukte 6 uker med konstant innholdsproduksjon for å dokumentere og skape det beste produktet jeg klarte.
Fokus 02: Autentisk fremtoning
Høykvalitets videoproduksjon og salgstekster fylt med psykologiske triks? Nei. Jeg hadde en personlig fremtoning hele veien, og innholdet var skapt med iphone uten verken mikrofon eller ekstra lys. Markedet er lei av alle som skal selge dem noe - så, derfor prøvde jeg aldri å selge noe til noen, og resultatet? Solgte mer.
Fokus 03: Innholdsproduksjon
Jevn produksjon av nytt innhold, og versjoner av det jeg så funket best var kjernen i resultatene - akkurat som med alle andre bransjer vi jobber med. Derimot så vi overraskende gode resultater med andre metodikker enn videoannonser og komplekse trakter. Vi så at det var en helt annen type trakt som faktisk skapte de fleste konverteringene, og videoene var mer støttende i trakten.
↑ 14x
ROAS
↑ 50k
AOV
Vekst for selskap som vil mer.
Vi skalerer solide merkevarer med betalt annonsering.
Hvor skal du nå da?
Resultater
© 2025 all rights reserved purge. Purge Media AS. Org.nr 929 523 814
Privacy Policy






