ÅRETS CASE 2025

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter
a bottle of pump soap sitting on top of a counter

Prosjektet

Prosjektet

Hvor vi startet

Hvor vi startet

Hvor vi startet

Butikken har eksistert i et par år, men har aldri fått særlig fokus fra eierne da de har jobbet mest b2b. Vi så muligheten til å skalere butikken. Mai 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 6,6 millioner i August. Juni - August totalt = 14,5M. Vi jobber intensivt og tett på hele teamet til kunde med daglig dialog for å sørge for at kampanjer, landingssider, innhold flyter som det skal og at vi er lønnsomme.

Butikken har eksistert i et par år, men har aldri fått særlig fokus fra eierne da de har jobbet mest b2b. Vi så muligheten til å skalere butikken. Mai 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 6,6 millioner i August. Juni - August totalt = 14,5M. Vi jobber intensivt og tett på hele teamet til kunde med daglig dialog for å sørge for at kampanjer, landingssider, innhold flyter som det skal og at vi er lønnsomme.

orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle
orange plastic bottle beside orange plastic bottle

Vår metode hadde 3 hovedfokus:

Fokus 01: Innhold

Årsaken til at de aldri har fått ordentlig fart tidligere var mangel på innhold. Vi måtte bygge en struktur og et system som ikke bare sørger for en konstant flyt av nytt innhold, men også en good feedback loop for å sørge for at det er riktig type innhold som blir produsert.

Fokus 02: Konvertering

Vi gjorde enkle grep på nettbutikken for å gi den nødvendig løft slik at konverteringen kunne bli så god som mulig med dagens løsning, slik at vi ikke måtte bygge den helt fra bunn. Vi ligger i dag på ca 6% konvertingsrate.

Fokus 03: Signal-basert skalering

God sporing, solid kampanjestruktur (ekstra viktig når man selger mange produkter), tydelige KPI-er på hva er en vinner, og hvor raskt man skal kutte annonser som koster for mye. Denne kjernen gjør det mulig å plukke opp signaler fra vinnere - noe som gjør at vi raskt kan kaste oss rundt å skalere de.

Resultatet

Resultatet

Resultatet

Resultatet er kanskje det villeste vi har opplevd - 10900% vekst fra snitt på 60k i mnd til 8,2 millioner. Lønnsomt.

Resultatet er kanskje det villeste vi har opplevd - 10900% vekst fra snitt på 60k i mnd til 8,2 millioner. Lønnsomt.

Resultatet er kanskje det villeste vi har opplevd - 10900% vekst fra snitt på 60k i mnd til 8,2 millioner. Lønnsomt.

↑ 10900%

Økning omsetning

↓ 100%

Sinna investorer

Andre resultater

Andre resultater

Andre resultater

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

ÅRETS CASE 2025

Norsk Nettbutikk

fra 60k/m til 8.2/m på 5 måneder

Butikken har eksistert i flere år, men aldri fått fokus og tid da selskapet har jobbet mest B2B. Mai i 2025 tok vi over og skalerte fra snitt på 60k/mnd til 8,2 millioner i Oktober. Juni - August totalt = 14,5M

4.10

ROAS

+10900%

Omsetningsvekst

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Leadsgenerering

Norges Fagakademi

2430 søkere til studier skapt på 2 måneder

Det var ikke lenge igjen til opptak av studiene, og Norges Fagakademi kom til oss med et ønske om hjelp for å løfte markedsføringen og få inn flere søkere på tampen. Vi kastet oss rundt, og vi leverte.

+34%

Lavere CPA

2430

Leads skapt

Se hele casen

Se hele casen

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Om det er noe du ikke har fått svar på her, kan du alltids sende oss en mail på hei@purge.no eller sende en melding på Linkedin til vår daglig leder, Kornelius Salvesen.

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Hvordan tar dere betalt?

Hvilke bransjer jobber dere med?

Hva slags innhold skaper dere?

Hvor lang er bindingstiden?

Hvor raskt kan vi sette i gang?

Vekst for selskap som vil mer.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Når strategi, innhold, forretningsutvikling og høykvalitets annonsering samles under ett tak, slutter vekst å være gjetting. Purge kobler alle ledd til ett mål – inntekt.

Vi skalerer solide merkevarer med betalt annonsering.

Hvor skal du nå da?

Hjem

Om oss

Resultater

Ta kontakt

Ta kontakt med oss på SoMe

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

Vekst for selskap som vil mer.

© 2025 all rights reserved purge. Purge Media AS. Org.nr 929 523 814

Privacy Policy